Ptáte se pekaře za kolik Vám prodá rohlíky, když víte kolik stojí

20. 8. 2015

Ano dnešní téma začínám trošku s neobvyklým názvem, ale je to přesně popisující situace, kterou zažíváme ne jen my, ale jsem si jistý, že i naše konkurence.

Uvedu příklad posledního potenciálního zákazníka, poptávajícího naše služby.

Nazvěme ho panem X. Byl z Berouna a rád by nějaké rodinné auto do 300 tisíc kč. Až doposud na tom nebylo nic neobvyklého, poslali jsme dotyčnému pár nabídek, dle našeho názoru docela zajímavé vozidla, byly tam značky Ford, Volkswagen, Citroen.

Chci jezdit za 5,5 l na 100 kilometrů

13. 5. 2015

Jak snadno může 5,5 litrů nafty na 100 km vyjít i na 100 tis. Kč na opravách.
Hledáním odpovědi na otázku, zda-li si má někdo koupit benzín nebo diesel bych asi strávil mnoho času a stejně bychom nic nevyřešili, poněvadž jak zastánci dieselu tak benzínu mají svou pravdu. Nebudu zde řešit ekologii, kulturu chodu motoru, ani kroutící moment, který turbodiesely bezesporu mají. Nicméně zkusme se na tuto problematiku podívat úplně z jiného pohledu. Věřím, že tento pohled bude pro všechny přínosný…

Ach ty kilometry, ach ty ceny ojetých aut…

13. 5. 2014

Za poslední týden nám volali asi 3 lidé, kteří požadovali, aby jejich potenciální nový vůz měl najeto do 100 tisíc kilometrů, což je jistě v pořádku a každý má na takový požadavek plné právo, nicméně dotyčné osoby vyžadovaly i zajímavou cenu…ta byla do 190 tisíc kč vč. dovozu, přihlášky. Jistě u Fiatu Bravo to není problém a jsme přesvědčeni, že by cena byla ještě zajímavější, ale ne v případě Fordu mondeo Titanium na LPG nebo 2,0 TDCi r.v. 2010! Zájemcům jsme vysvětlili, že tento požadavek není reálný. 2 nám nevěřili a zkoušejí štěstí u konkurence a ten třetí již má krásné mondeo za 250 tisíc. Tímto zdravíme do Pardubic.