Proč zvolit tenhle vůz pro svou rodinu?
Jedná se o velice oblíbený rodinný vůz, který je vyhledávaný pro svůj velký vnitřní prostor, design, motory, kvalitní antikorozní ochranu a především variabilitu, pohodlí interiéru.
Autobild jej kolem roku 2007 ve svém článku přirovnal k Zafiře po francouzsku.
Můžete mít verzi „klasickou“ Citroen Picasso a nebo zvolit verzi GRAND, která je o 12 centimetrů delší a nabízí 7 místné provedení. Navíc provedení s panoramatickou střechou je velice efektivní a vašim dětem se bude jistě zamlouvat. Navíc je možno mít „hydropneumatiku“ na zadní nápravu, nutno podotknout, že tato záležitost je k dispozici u verze Exclusive, což je vrcholné označení výbavy.
Rok 2010 znamenal facelift a znamenal i některá technická vylepšení.
Jaký motor zvolit?
Pokud chcete cestovat vlažně, příjemně a úsporně, pak je jasnou volbou motorizace HDI 1,6 se 109 nebo 2,0 Hdi s 136 koňskými silami. Dodávají se i s benzínovými motory 1.8 nebo 2.0.
Z těchto dvou variant je doporučována silnější z nich, netrpí především zvýšenou spotřebou oleje, ale hlavně na rozdíl od 1,8 silnější dvoulitr lépe jede.

Co může způsobit starosti?
Především u motorů 1,6 HDI je to řídící jednotka, problémy s turbodmychadly, problémy s hydropneumatikou nebo problémy s robotizovanou převodovkou, která řadí hruběji, než klasické automaty.
Nicméně se mu nesmí upřít jedna vlastnost a tou je zpestření třídy vanů, které jsou často velice nudné a ničím zajímavé, neboť při správné udržbě a zacházení i tenhle Citroen může sloužit dlouho a bez starostí.
Hodnocení německých technických kontrol?
U 6-7 letého vozu s nájezdem kolem 100 tis.km je 68% vozů bez závad. S nízkým počtem závad je 13,6% vozů, průměr je 12,7% a s závažnými nedostatky je to 17,6% vozů, kdy průměr je 15,2% vozů. Žádný z vozů nevykazoval nebezpečné závady. Mohou být problémy s úniky oleje, především u 1,6 Hdi a mohou se také vyskytnout problémy s osvětlením, především praskajícími žárovkami.