Suzuki Kizashi 2.4i 4X4 větší rarita než Ferrari

Suzuki Kizashi? Ano. Přesně tohle auto je na cestách v ČR větší raritou, než Ferrari. Suzuki Kizashi v době svého vzniku chtělo konkurovat autům jako je BMW řady 3. Nabízelo kvalitní materiály uvnitř. Suzuki mělo vždy celokožené interiéry. Karosérii typu sedan a vždy bylo k dispozici s velikým motorem 2.4i benzín. Co více si v dnešní debilní, pardon (elektrodobě) přát. 😂😂😂

Suzuki Kizashi z Německa

Přesně tohle auto chtěl i klient, který oslovil Mujdovoz. Prvně uvažoval nad jiným typem od Suzuki. Suzuki Swift sport. Suzuki Swift sport jsou skvělá auta, (Video s krásným Swiftem Sport) jak jízdně, tak i technicky. Jedná se o jednoduchá auta, která mají pod kapotou benzínovou 1.6, která při správné údržbě nabízí velice spolehlivou techniku. Jenže klient bydlel v horách a chtěl auto pro zábavu a zároveň i auto s pohonem 4X4. A jakmile si dal tyhle požadavky jako prioritu a chtěl zůstat u japonského výrobce, tak se objevil model Kizashi.

Hledání toho pravého Kizashi

Klient měl na auto samozřejmě nějaký rozpočet, který hledání auta trošku komplikoval, ale navzdávali jsme se. Klient upřednostnil technický stav nad estetickým vzhledem a povedlo se najít krásné auto v top technickém stavu.

Suzuki Kizashi bylo s nevysvícenými světlomety! Bylo bez koroze! Bylo po soukromém majiteli – staršího ročníků a bylo garážované a plně servisováno v suzuki a následně v Toyotě. A právě od Toyoty jsme dané Suzuki Kizashi kupovali s klientem i my.

Auto mělo kosmetiku, ale v daném stavu, původu, historii a ceně nebylo co řešit!!! Uznejte sami ve videu.

Video se stavem Suzuki KIzashi. Kosmetiku klient opravdu neřešila. my se vůbec nedivíme. Skvělý technický stav i cena.

Bojíte se automatu CVT a jeho charakteristického projevu? Pak máme dobrou zprávu, neboť Suzuki Kizashi se dodávalo i s manuální převodovkou.

Suzuki Kizashi nejsou!

Ano, auta na německím trhu dnes již opravdu nejsou, neboť v době své „největší“ slávy nebyly auta nijak poptávaná, možná vzhledem ke své pořizovací ceně. Ta byla v době svého vzniku kolem 750 000 Kč a to bylo hodně. Musíme si uvědomit jeden fakt. SUZUKI je v očích mnoha lidí výrobcem malých a kompaktních aut a nikoliv sportovně střižených limuzín. Bohužel je to tak a marketing Suzuki byl v tomhle ohledu velice slabý. Jenže dnes si můžete Kizashi koupit za „zlomek“ ceny a plně využít jeho potenciálu.

Pokud poptáváte auto pro zábavu a nemusí se nutně jednat o Suzuki, jsem vám plně k dispozici.

Těšíme se na zavolání a následný dovoz auta z Německa.

Jiří & Alex

Mohlo by vás zajímat