Dovoz dodávky z Německa

21.11.2017 / 250 / Blog
Sdílej na Facebooku
Sdílej na Twitteru
Sdílej na Pinterestu
Sdílej na Google Plus

Mujdovoz a dodávky z Německa

Dodávkové vozy nejsou segment vozidel, kde bychom narovinu excelovali. Nemáme na tyto vozy kontakty jako na osobní vozidla a proto je těžší najít vhodný vůz ke koupi. Tak to prostě je a nebudeme tvrdit, že na všechno co má 4 kola máme super kontakty. Ale i tak máme řešení na pořízení dodávek nebo vozidel s valníkem tzv. Pritschky ideální pro stavební firmy.

 

Vím co hledám za dodávku

Poptávka dodávkového vozidla vychází většinou z přesných požadavků klientů, kteří přesně vědí co potřebují. Jestli potřebují dlouhý rozvor, vysokou karoserii, prosklenou variantu atd. zkrátka požadavek vychází z jejich oboru podnikání.

V čem je úskalí při koupi dodávky?

Je to prostě „peklo“ najít vhodný dodávkový vůz v dobrém stavu, tak to opět je . a tečka, neboť s dodávkama jezdí často lidé, kteří auto doslova zničí a je jim to jedno…, neboť se jedná o užitkový vůz a opravy platí firmy pro které pracují. Jinými slovy je tam jistá paralela mezi vozy v ČR a asi si i Vy všímáte „sportovců na dálnicích“ co jezdí s naloženou dodávkou 160 km/h atd.

Stav auta a nic jiného

Stejně jako u osobních vozidel z dovozu je u dodávky opět rozhodující stav auta. Jenomže peněz na dodávky není nazbyt a tak je třeba slevit z technického stavu a nebo z kosmetického stavu. Tady jasně vyhrává ústupek z kosmetického stavu, neboť je všem jasné, že na dodávku asi nikdo nebude balit holky, ale bude s ní pracovat, teda aspoň si to myslím.

Fiat Ducato z dovozu:

Uvádím zde příběh jedné dodávky, kterou jsme dovezli s klientem z Valašska. Auto bylo za zajímavé peníze, navíc měl vůz najeto do 150 tis.km, jen na autě byla kosmetika. Škrábanečky, ale žádná tragédie.

Sám klient uznal, že bude řešit stav a nikoliv škrábance. A to je super přístup, když si vezmeme, že auto stálo do 150 tisíc.kč a bylo po velkém servise. Vůz byl v pěkné šedé metalíze ve verzi L2.

Ford transit Custom z Německa:

Tak tady jsme sami nechápali, poněvadž jsme čekali minimálně nějakou tu „kosmetiku“. Auto vypadalo, jako firemní auto z nějaké osobní přepravy.

Klient si zkrátka našel moc moc pěkného Transita Custom v šesti místné verzi s přepážkou. Auto bylo z roku 2014, najeto 172 tis.km – žádná stavební firma ani nic podobného,nezničený inetriér, dálniční kilometry, prostě opravdu krásné auto. V porovnání v ČR ušetřeno min. 50 tisíc kč. Navíc s tažným zařízením.

 

Pokud sháníte pro svou firmu dodávku, valník nebo chladírenský vůz , zkuste s námi probrat možnosti. Zašlete nám své požadavky. Těšíme se na spolupráci.