Auto pro rodinu v benzínu

Oslovil nás klient, že si vyhlédl jako rodinné auto Citroena C8 od roku výroby 2007benzínové verzi, měl podmínku, aby to byl novější model s novým motorem 103 kw s minimálním nájezdem. Za nás, perfektní volba pro rodinu, důvody píšeme na konci článku.

Poslali jsme klientovi pár aut z Německa, z Belgie, nicméně klient nám poslal přes známého odkaz na auto ze Švýcarska.

Dovoz auta ze Švýcarska?

No řekli jsme si proč ne?  Vzhledem k faktu, že Švýcarsko není v EU, tak se roztočilo kolečko telefonátů jak to vlastně funguje…víte co je na tom nejlepší?

Každý úřad, každý telefonát naprosto jiná rada a povinnost a to si nedělám legraci. Tak jsme si to udělali po svém. Zavolali prodejci, nechali si poslat vše k vozidlu a prostě jsme se s podvalníkem vydali do Švýcarska. Cesta byla krásná, prostě pecka, to si člověk musí zažít. Prostě romantika.

Příjezd do Švýcarska

Přijeli jsme k hraničnímu přechodu a zjišťovali co a jak dále, pokud auto koupíme…. Po 15 minutách běhání od celnice ke spedici jsme to „asi nějak“ vyřídili a pokračovali dále. Auto u prodejce bylo v pořádku, bylo až na pár kosmetických škrábanečků technicky velice dobré, interiér po 1 dni čištění bude vypadat jako nový, takže za nás spokojenost.

Odjezd ze Švýcarska

Auto jsme naložili a vydáváme se směr Německo, na přechodu jsme vyřídili papíry nutné k proclení a dodanění a tradá domů…teda 80 km/h domů….takže peklo a nikoliv tradá.

Na kolik Švýcarsko vyšlo?

Konkrétně tenhle Citroen C8 2007 ze Švýcarska stál se vším 163 000 Kč s tím, že si majitel bude dávat instalaci plynu LPG, kterou již měl domluvenou. Auto mělo najeto 105 980 Km!!! a bylo po prvním majiteli.

Problémy s C8? Ani omylem

Mimochodem sám jsem tenhle vůz v minulosti měl i Peugeot 807 a pokud někdo na internetu píše, že to jsou problematické vozy, tak ať si dá korunu, protože to není pravda a klidně se s dotyčným budu hádat 🙂 . Nebavím se o v minulosti bouraných vozech nebo vytopených vozech, ale o normálním ojetém autě ze zahraničí s poctivou historií a kilometry. Za rok a něco jsem s autem najel přes 120  tis.km a v životě mě nikdy nenechalo stát na silnici, řešil jsem jen spotřební věci. Brzdy, olej, rozvody. Co by za to majitelé některých nynějších nových vozů dali, že?

Kamarádi se smáli…Citroena C8?

Proč to píšu? Protože všichni klientovi kamarádi se divili, proč si nekoupí sharana f naftě? Tak jim odpověděl, že nechce být jako většina a chce Citroena C8,  chce mít v autě prostor, chce jednoduché auto na případné opravy.

No a v tom si nás získal, protože to je přesně důvod, proč si tohle auto pořídit.  Mimochodem totéž jako je Citroen C8 je i Peugeot 807, takže pokud sháníte opravdu dobré, prostorné a spolehlivé auto pro svou rodinu, tak nám zavolejte. A budete jej mít.

Postřeh s cenami těchto aut?

Díval jsem se opět na ceny těchto aut v ČR a musím říct, že je to komedie. 80% aut jsou diesely co už jsou po smrti už z fotek, pár aut vypadá dobře. Jen se ptám. Proč ty auta v ČR stojí o 30% méně, než stejně staré auto se stejnými kilometry v zahraničí? Není tady něco špatně?

Benzíny nebo plynová auta jsou až na pár vyjímek za ceny zahraničního šrotu, tak jak ty auta asi můžou jezdit? Nepíšu jak můžou vypadat, protože na fotkách vypadají krásně. Chcete dobré auto? Hold se musí něco připlatit, ale díky přestavbě na LPG, se to vše brzy vrátí. Citroen C8 nebo Peugeot 807 v benzínu a nebo na LPG je dobrá volba.

Vzpomenete si na mou maličkost, až budete mít na přístrojovce před sebou peněženku s mobilem, to Vám sharan v životě neumožní. Proč? Protože má suprově řešenou přístrojovou desku, jako žádné jiné auto ve třídě.

Mohlo by vás zajímat