Proč nemyslet jinak při koupi auta?

Spousta lidí si vybírá své nové auto jen na základě toho co si kde přečetli na internetu, kde je plno informačního šumu. A nebo si řeknou klasickou větu… „mě to stačí na to moje ježdění“.

To co se budu snažit nějak přeformulovat do snad rozumného textu bude čistě a jen má zkušenost s daným vozem.  Poněvadž Octavií jsme dovezli opravdu hodně, tak věřte, že mám s čím srovnávat.  Ptám se… „Proč by si pořád lidé měli kupovat hlavně Škody Octavia ?“  Ví o tom, že mají jiné možnosti, kterých se jen neoprávněně bojí.

Jaké auto vybrat místo Octavie?

BMW 3 Touring …. Ano kombík z Mnichova

Ne ještě neříkejte věty typu…. jéžiši BMW no tak na to nemám a na ten servis už taky ne…. Ano, ani se to auto ještě nekoupilo a už se maluje čert na zeď s případnou opravou půlku auta, hold někteří lidé to tak mají. Nicméně oprava Vás může potkat u jakéhokoliv auta vč. Octavie. Pokud nepatříte mezi paranoiky , tak se na to koukněme bez emocí blíže.

Proč zvolit BMW 3

Protože za něj dáte skoro totéž co o dva roky mladší Octavii nebo Korejce, pokud budete chtít mít v autě lepší výbavu, než jen 4 kola a volant s manuální klimatizací. BMW řady 3 v pěkném stavu se dá pořídit kolem 380 000 Kč. Bavím se zde o autech s jasnou historií a o autech, které nebyly bourané a budou mít rozumný reálný nájezd do 150 000 Km.

Jízda s BMW 3?

Nebudete chtít vystoupit… ani po 850 kilometrech nebudete unaveni a rozlámani. Jízda je velice příjemná, tichá a na BMW i komfortní… hlavně je zábavná.

Doba, kdy byl interiér v BMW nakloněn k řidiči je dávno pryč, což je dle mého názoru škoda. Podstatné je, že se ženské části populace nové modely BMW jak z venku, tak uvnitř líbí a o to automobilce podle mého šlo především, aby si jejich vozy kupovali i normální lidé a nikoliv jen fanatici do aut.

Spotřeba BMW?

Osobní zkušenost po 850 kilometrech 5.1L vč. kolon po D1, kolon v Praze a řekl bych, že velice svižné jízdy po dálnici cca mezi 130 až 150 km/h.

Interiér a prostor v BMW ?

Dle mého naprosto v pořádku, ano je to auto pro mladší lidi a rodiny s menšími dětmi nebo alespoň dospívajícími nebo naopak pro lidi s odrostlejšími členy rodiny, kteří už jsou mimo domov. Navíc BMW v tomhle konkrétním případě bylo uvnitř jako nové – bez jakékoliv legrace, prostě nikde nic, žádné poškození.

 

Zavazadlový prostor?

 

Tady to Octavia BMW natře… v téhle disciplíně to Octavia vyhraje …. Na druhou stranu, se ptám, kolikrát potřebujete vozit v autě vidle na štorc nebo desky na stavbu? Myslím si, že pro normální potřeby běžných lidí je zavazadlový prostor dostačující, ale ano je bezesporu menší. BMW se nenechá zahanbit velikostí a jako správný bavoráček nabídne pro zavření elektrické víko zavazadlového prostoru.

Výbava BMW do 400 Tisíc Kč?

 

V tomhle konkrétním případě byla bohatá.  Natáčecí bixenony, navigace, velký displej, AL.kola, bez klíčové otevírání auta, el. víko kufru, kompletní elektrická výbava, tempomat, Hed. Displej, vyhřívaná sedadla, dvojitá automatická klimatizace. Prostě vše co normální člověk k jízdě potřebuje jako bonus aparatura Harman Kardon, jen tak na okraj. Jak to hrálo? Fantasticky… za to všechno, byla cena pod 400 000 Kč!!!

 

Historie auta?

 

Historie auta byla kompletní, BMW jsme prověřili a bylo lakované na 2 díly v BMW , což nám řekl před prověřením i prodejce a pro někoho další vadou na kráse byla kosmetika na přední části od kamínku.

Další důkaz toho, proč si zajet pro auto do Německa na přímo, poněvadž tam uvidíte jak vypadá auto v reálu a nikoliv nějaká naleštěná bída.  Klient byl velice chápavý v tomhle směru a bylo mu jasné, že si nekupuje nové, ale ojeté auto. Nicméně jak nám sám řekl, tak on tyhle věci neřeší a je mu jasné, že auto s 140 tisíci kilometry nebude z venku jako nové. Skvělý přístup a díky za něj.

Stále chcete Octavii?

Ten kdo hledá ojeté auto pro aktivní moderní rodinu, tak BMW 3 by jistě mělo být na seznamu aut a za mou osobu je to možný favorit. Pokud tedy nebydlíte v Jeseníkách, neboť je to auto se zadním náhonem s čím mohou někteří řidiči mít problém, nicméně dobrou zprávou je, že se dá BMW pořídit i jako verze s pohonem všech kol. Takže je po problému.

Otázka cen servisu?

Pokud si najdete někoho kdo dělá BMW mimo ofic. Servisy, tak ceny budou identické jako za škodovku. Klient nám po servisu volal, že za výměnu oleje v motoru, všech filtrů prémiové kvality a baterek do klíčů plus kontrola vozu vč. diagnostiky dal do 5 tisíc Kč.

Zavolejte nám, pokud budete potřebovat probrat jakoukoliv možnost výběru ojetého auta pro Vás. Jsou i jiné možnosti, než jen Boleslav a nebo Nošovice, jen se toho člověk nesmí bát a nedělat věci jako většina lidí. To že něco dělá většina, neznamená, že je to dobře. A pokud budete trvat na Octavii, tak žádný strach, neboť i tu Vám rádi dovezeme.

Mohlo by vás zajímat