Ojetý Volkswagen Golf 7 aneb druhé auto do rodiny?
Volkswagen Golf 7. generace je ideálním společníkem do rodiny. Jakto? Některé rodiny, to již mají jako v Německu. Mají dvě auta.Jeden rodinný kočár, kde se naskládají všichni vč. pejska 🙂 no a pak druhé auto.
Proč právě Volkswagen Golf 7.generace?
Je to ještě relativně normální mladé auto, pokud to nepřekombinujete.
Co tím myslím?
Myslím tím to, že si kupte normální obyčejnou verzi. Vyhněte se všem E-Golfům a podobným moderním nesmyslům, které nejsou odzkoušené provozem. Proč? Poněvadž Volkswagen není jako Toyota v oblasti hybridního pohonu, ta testuje dlouho v laboratořích.
Volkswagen se učí u téměř každé nové modelové řady na zákaznicích, neboť dnes není čas testovat nové modely. Zákazníci pak řeší problémy. Alespoň takový mám z toho pocit.
Stačí se jen historicky podívat na motory TSi a jejich dětské nemoci. Navíc mám tak nějak zdání, že golf osmé generace je na tom ještě hůř. Jestli bude VW takhle pokračovat, tak potěš.
Volkswagen Golf 7 z Německa?
S námi koupíte jen auto se 100% původem.
Budete mít jasnou historii.
Poradíme s výběrem.
Jaký vybrat motor do ojetého 7.Golfu?
Chcete diesel? Kupte si klasické 2.0tdi, pokud jezdíte dálky. Vyhněte se 1.6 tdi. Motor 1.6 tdi, není sám o sobě špatný, nicméně u golfu 7.gen. má jen 5 stupňovou převodovku!
Pokud Vám to nevadí a jezdíte předpisově, pak Vám 5 stupňů vadit nebude. U více jetého dieselu je třeba přeci jen počítat s možnými dieselovými „radostmi na údržbu“.
Benzínový Volkswagen Golf
Z benzínových variant je k doporučení 1.2 TSI nebo 1.4 TSI s manuální převodovkou, která je 6.stupňová. Jede hezky, spotřeba je přijatelná. Navíc, 7.generace, již nemá problémové rozvodové řetězy, ale klasické řemeny se kterými nebývají problémy, nebo jsem o nich nikde nečetl. Slabší 1.2 berte alespoň s výkonem 77 kw.












Ojetý Volkswagen Golf 7.generace a motory TSI?
Nic není 100% a u ojetých aut dvojnásob. Může selhat elektronický nastavovač turba. Nicméně tohle bych bral jako součást všech moderních aut s turbo motory. Ze začátku produkce mohly mít benzínové verze vyšší spotřebu oleje, nicméně to VW řešil v rámci záruky, takže bez problémů.
Od jakého benzínového sedmičkového Golfu utéct?
1.5 TSI 96 kw…Nebrat a utíkat pryč co Vám nohy stačí. Složitý motor, turbo, navíc vždy s tzv. systémem ACT. ACT je stručně řečeno systém, který umí odpojit prostřední válce. Tento systém mechanicky funguje, nicméně motoru opravdu neprospívá. K čemu je dobrý? To ví asi jen inženýr, co se chtěl zalíbit eko politikům v Bruselu.
Vyhněte se suchým DSG převodovkám. Jak je poznáte? Dávaly se do slabších variant.
Informací o Volkswagenu Golf 7.generace je dost na internetu. Já jen poukazuji na to, co je o těchto autech všeobecně známo a znám já.
Chcete jej? Kupte si jej, dokud máte z čeho vybírat. Kupte jednoduchou motorizaci s manuální převodovkou a nebo silnější dieselovou variantu. Vrchol je verze GTD, ta jede hezky i s automatem. Benzínová motorizace GTI je symbolem výkonu a rychlosti GOLFU.
Volkswagen Golf 1.4 TSI, 2016, kterého jsem dovezl suprovému klientovi, jela také hezky svižně. Tento vůz měl nízký kilometrový nájezd, přesné řazení, tuhé řízení. Navíc i „spodek auta“ nijak ještě nezačal rezivět.
U ojetého Volkswagenu Golf 7. generace neexperimentujte
Neexperimentujte! Dobrá rada nad zlato. Opravdu se vyhněte elektrickým verzím. Jsou složité, nikdo neví co tento systém bude dělat v ojetých vozech. Údajně jen elektromotor stojí 130 tisíc korun. VW dával na svá elektro auta 8 let záruku, tudíž se začnou dříve či později i v ČR nabízet k prodeji jako ojetá. To neznamená, že je musíte mít!
Takový plug in hybrid GTE obejděte obloukem dvakrát. Tenhle model má např. tří spojkovou DSG, složitou jako žebřík. Její cena? Nechcete ji znát, je několik set tisíc korun! A pokud se pokazí, nedá jí dohromady ani Ferda mravenec.