Jak lidé přemýšlí při pořizování auta?

6.5.2017 / 509 / Blog
Sdílej na Facebooku
Sdílej na Twitteru
Sdílej na Pinterestu
Sdílej na Google Plus

Je auto ze zahraničí i po 10 letech jako nové?

Hrozně se mě líbí přístup našich klientů, kteří jsou při výběrech aut velice rozumní  anebo si nechají poradit, ačkoliv ne vždy všichni, ae chápu to.

 

Pán z Prahy sháněl Audi A6 Allroad.

Během dvou dnů!!! jsme jeli pro auto přímo k oficiálnímu dealerovi Audi. Nebavme se o nějakých podvodech jako v ČR v rámci různých „programů kvality“ . Přesně tenhle klient během cesty popisoval, jak koupil Passata v ČR v rámci „programu kvality“, a vůz byl stáhlý o více než 50 tis.km.  Takže co k tomu dodat?

My jsme jeli k oficiálnímu dealerovi Audi do Německa, kde nic podobného nehrozilo, nehrozí a hrozit nebude.

 

Ale i tam nejsou všechny starší vozy jako nové. Vím, že zde konkrétně píšu o autě z roku 2013 a jsou to 4 roky provozu. Ano, novinka….v Německu se autama jezdí …Heuréka! a řeči typu, že to auto měl důchodce apod. tam nefungují.

„Škrábanečky? to je v poho“

Víte co klient řekl při prohlídce auta v hodnotě několika desítek tisíc euro na škrábanečky na autě?

„Jo to je v poho, tak pořád lepší, než kdyby to někdo neodborně opravil“

Tohle je prostě suprový, skvělý přístup při pořízení ojetého auta z dovozu z Německa a moc za něj děkuji.

Jedu do Německa, musí to být nové auto…

Naproti tomu jsou klienti, kteří mě do telefonu řeknou, že nechtějí, aby vůz byl někde škráblý a nebo nedejbože, aby 10 let staré auto nemělo nějakou rýhu v interiéru.

Prostě auta jsou užívána a je jedno jestli je to v Německu, prostě malé děti jsou všude stejné a nezabráníte tomu nikde a nikdy. Tím nechci říct, že všechny vozy jsou v zahraničí poškrábané nebo uvnitř poškozené, naopak v Německu jsou auta velice udržovaná!!! A často opravdu i 10 let staré auto je v top stavu, ale né bez rýhy či škrábanečku, prostě amortizace k tomu patří. Německo není země, kde by se skřábanečky samy zacelovaly….opravdu ne.

„Chci Audi A6 Quattro do 170 tisíc Kč najeto do 200 tis,km…“

 

Přesně tohle mě řekl pán do telefonu, který sháněl Audi A6 Avant Quattro v automatu z roku 2007 v plné výbavě ideál S-line.

Jel někdy někdo S-linu po D1? Já jsme jednou tuhle zkušenost měl a asi nikdy více bych to nechtěl zažít…, ale je to jen můj názor.

Nicméně narovinu jsem řekl, že ano, dá se sehnat krásné Audi A6, ale určitě ne za 170 tisíc, které měl na audinku vyčleněné… Tyhle auta se v dobrém stavu v Německu pohybují minimálně kolem 8 tisíc euro, ale spíše více. Bavím se o udržovaných vozech a nikoliv o „hujdách“, které jsou zralé na šroťák.

 

Víte jak mi pán na moji poznámku s cenou zareagoval? Prý se mu to nevyplatí, že si raději koupí auto v ČR, že vedle v bazaru je přesně auto jaké chce a je za 175 tisíc kč, tak proč by měl jet pro dražší auto do Německa a ještě platit za dovoz auta.

 

Bezevšeho…, kupte si 10 let starou Audi v ČR za 175 Tisíc s tachometrovými 190 tisíci kilometry. Jistě bude tato Audi novému majiteli „ dlouho a bez problému sloužit“ .

 

Jak řekl jednou jeden můj známý “ Jasně, Němci jsou blbci, aby si koupili auto v plné výbavě za 2 miliony korun a pak s ním jezdili 15 tisíc kilometrů ročně…“ A má pravdu, lépe bych to neřekl, takhle to v zahraničí zkrátka nefunguje.