Přesně takhle reaguje člověk, který není znalý problematiky. Já mám radost z toho, že v ČR existují lidé, kteří se nebojí atypických vozů. Pár priusů jsme již dovezli, jeden například vídám denně v Ostravě.
Každý s kým se o těchto vozech bavím, tak řeší jednu věc…baterie a spolehlivost hybridního systému. Nikdy tohle auto neměli, nikdy jej neřídili, ale mnozí ví všechno nejlépe, že se to prostě jednou celé vybije a že to celé prostě umře
Toyota Prius jako Taxi? Logicky ano
Ve Francii, Španělsku se hodně Prisuy používají jako taxíky, což má svou logiku. Jezdit po městě s minimálními emisemi do 4,5 litrů asi nedokážete s jiným autem. No a právě tyto auta mají drsný život, jejich nájezdy jsou často hooodně přes 400 tis.km a i tyto auta jezdí a fungují. Někde jsem v minulosti četl článek, že Toyota v ČR nemá jediný záznam o tom, že by se systém pokazil. Pokud o takovém případu víte, budeme rádi, pokud zde rozvedeme nějakou diskusi.
Samozřejmě, Toyota Prius je pro lidi, kteří chtějí bezpečné, ekonomické a ekologické auto. Není to žádný dálniční křižník, nicméně takovou ambici ani nemá.
Ten kdo hledá druhé auto do rodiny na rozvoz dětí do školky a nebo na nákupy a ví, že v případě nehody chce přežít, tak proč se Toyotě Prius vyhýbat? Mimochodem v nárazových testech dostal Prius plný počet hvězdiček, to jen tak na okraj.
Prius líbí, nelíbí? Každého volba…
Ano je to specifický vůz…design, interiér…, pohon…je to o zvyku. Ale jak vůz nastartujete a auto nevydá žádný zvuk, tak uvěříte, že to má něco do sebe. Spolucestující? Nebudou chápat, co se děje.
Hybrid neznamená, že je auto na elektřinu, to jen pro upřesnění, protože někteří lidé si tyto dva pohony stále pletou. Prisu má v druhé generaci 1.5 spalovací benzínový motor a hybridní systém – tudíž baterie.
Jak funguje Toyota Prius po 100 tisících kilometrech?
Autobild dělal v roce 2006 oficiální dlouhodobý test a jejich verdikt?
Byl zaznamenán v 30 tisících kilometrech únik chladiva z klimatizace, což bylo opraveno v rámci záruky. Nikdo není dokonalý a japonci hold občas reziví tam, kde by to nikdo nečekal, jako jsou šroubky na karoserii , ale jinak…prostě nic…auto jezdilo na dálnici, ve městě, v horách a jezdili a jezdilo. Technika dle jejich slov i po 100 tisících kilometrech fungovala bezvadně.
Nejsem žádný ekologický aktivista, ale Priusy mám rád , je to pro lidi, kteří chtějí být individualisty a hledají alternativní vůz do města nebo auto, které není na každém rohu a chtějí klidnou jízdu například na nákupy . A jak jsem již jednou napsal…, nevidím jediný důvod, proč se Toyotě Prius druhé generace vyhýbat. Prostě to celé funguje.