Toyota Camry 2.5 Hybrid je legenda
Dnes nebudu psát o ojetých autech, nýbrž o nové Toyotě Camry s motorem 2.5 benzín, který spolupracuje s hybridním pohonem nejnovější generace. Popíšu Vám, jak dané auto fungovalo, jezdilo a jestli jej má vůbec cenu řešit.
Předně jsem velmi rád, že se Toyota rozhodla novou Camry nabízet i v ČR. Toyota své předchozí generace nabízela v USA a všude možně, jen v Evropě nikoliv. Neboť někteří Evropani i Češi si stále myslí, že to, co je vyrobené v Evropě, speciálně v Německu, je nejlepší. Bylo by zajímavé, pokud by se Honda vrátila i se svým modelem Accord.
Exteriér Toyoty Camry?
Vzhled auta je individuální oblast. 100 lidí 100 názorů. Podle mě udělala Toyota ohromný kus práce na vzhledu svého důležitého modelu a nová Camry je opravdu „kus“ pěkného auta. Na délku, šířku i rozvor. Výsledkem je opravdu bohatý vnitřní prostor pro posádku, ale i zavazadla.
Toyota Camry 2.5 Hybrid Podle nás krásné auto Velmi atraktivní Toyota Camry 2.5 Hybrid

Interiér Camry?
Já jsem osobně na Toyoty zvyklý, tudíž mě uspořádání jednotlivých tlačítek přijde logické. Nicméně myslím si, že ten, kdo jezdil celou dobu v koncernových autech, bude potřebovat tak 5 minut na seznámení a pak už vše bude v pohodě. Dokonce zmizela i nožní parkovací brzda 🙂 , displej informující o hybridním ústrojí již vypadá jako v 21. století.
Toyota Camry 2.5 hybrid I v detailech se povedla
Toyota Camry 2.5 hybrid má velmi pohodlná sedadla určené na dlouhé cesty Bude Vás rozmazlovat
Všude je opravdu hodně místa a interiér nepůsobí stísněným dojmem. Odhlučnění od kol, od motoru a celkově od okolního světa je příkladné. Lépe už je na tom prý jen Lexus ES, který má s Camry mnoho společného. Nicméně Lexus je jiná „cenovka“.
Jízda a Toyota Camry 2.5 Hybrid?
Jedním slovem…. SKVĚLÁ! Odzkoušený motor o objemu 2,5 (bez turba) funguje i v jiných modelech Toyota jako je například Toyota RAV4. Podvozek, motor, odezva na plynový pedál, řízení – vše bez výhrad.
Je to limuzína, není to auto určené na blbnutí na okreskách, nicméně i tam se dá jezdit svižně, čitelně a bezpečně. Sedadla jsou příkladně tvarovaná, jak v předu, tak vzadu.
Zpracování auta je z mého pohledu bez výhrad, byť taková Mazda 6 používá hodnotnější materiály a dle mého názoru bude právě řada zákazníků váhat mezi Mazdou 6 2.5 v benzínu a Toyotou Camry. Upřímně jim tohle rozhodování vůbec nezávidím. Obě auta jsou skvělá , mají spolehlivost předepsanou v genech a obě jsou nádherná.
Toyota Camry? Nebo Mazda 6 2.5 benzín?… hooodně těžká volba.
Spotřeba Toyoty Camry?
Mnoho lidí řeší u hybridu jen spotřebu, nicméně již jsem psal několikrát, že hybrid je o celkových nákladech na údržbu a ty jsou opravdu hodně nízké, neboť se na těch autech nic typicky nekazí.
Pohonné ústrojí, převodovky vše funguje na jedničku, viz. Toyota Prius.
Reálná spotřeba je od 5,5 po 7,2 litrů, když s autem jedete svižněji. Pokud jedete předpisově, tak kolem 6,1 litrů benzínu!, což je na auto takových rozměrů a výbavy skvělá hodnota, pokud vezmeme v potaz, že auto nemá turbo, drahé vstřikovače nafty, naftové čerpadlo, startér, filtr pevných částic a podobné drahé srandy, jako je tomu u dieselových modelů.
Toyota Camry hlavně i díky možné záruce na nový vůz s omezením 160 000 km deklaruje, že to s kvalitou auta myslí opravdu vážně. Je jen na českých řidičích, zda-li jí dají šanci a odprostí se od České nebo Německé konkurence. Já bych jí bral všemi deseti a jsem přesvědčen, že Toyota Camry 2.5 hybrid bude fungovat i za 10 let provozu, bez ztráty na pověsti.
Rádi Vám dovezeme jakékoliv japonské auto v benzínových variantách, neboť tyhle auta fungují a je vidět, že nejnovější modely dokazují, že udělají těžkou hlavu nejednomu prodejci „klasických“ aut. Náklady na garanční prohlídky na Mazdu 6 jsou například za celou dobu do 100 tis.km kolem 26 tisíc kč, Toyota je na tom obdobně – to jen na okraj pro lidi, kteří si myslí, že „Japonci“ mají drahý servis.