Jaký jsou největší problémy u elektroaut?

Jaké jsou největší problémy elektroaut? Mnoho zájemců o elektroauta řeší vždy jen baterii. Jaký je její stav, jakou má kapacitu apod. Jenže vážení přátelé baterie je to poslední, co by Vás u elektroauta mělo zajímat. Tím neříkám, že nemůže dojít k nějaké „anomálii“ a baterie se může odporoučet nebo začne najednou ztrácet kapacitu. Ale celkové zkušenosti od německých prodejců elektroaut ukazují, že baterie vesměs drží a pokud se ukázaly nějaké problém s baterií u elektroauta, tak se vše řešilo vždy do jednoho max druhého roku provozu.

Né každé auto z Německa stojí za to. My to poznáme dřív, než zaplatíte.

🚫 6 z 10 aut z mobile.de vyřadíme už po prvním telefonátu.

✅ Jsme filtr rizikových nabídek: prověřujeme původ, servis, majitele i nehody.

🚗 A to správné auto vám přivezeme do 7 dnů – bez rizika, bez překvapení.

Zjistěte, proč se s námi vyplatí jet do Německa jen jednou.

A vždy se baterie řešila v rámci záruky. samozřejmě záleží vždy na konkrétní značce, modelu a provozních podmínkách. To, že elektroauta jezdí více na svolávací akce v prvním roce provozu je asi normální, neboť je to počítač na 4 kolech, který si žádá aktualizace. Nebavím se zde prosím o Tesle.

Cena baterií do elektro aut je závislá podle typu auta. Pohybuje se od 6000 do 20 000 Euro. Do většiny evropských aut do 12 000 Euro. Vždy opět záleží na konkrétním modelu a značce auta. Vycházím z informací od německých prodejců. Ale často se dají měnit i jednotlivé, vadné články baterií, takže pokud servis identifikuje vadný článek je to relativně „levně“ řešitelný problém.

Problémy elektroaut na které málo kdo myslí

Nejčastější věcí, která u elektroauta „odejde“ je nabíječka a dobíjecí jednotka. Dobíjecí jednotky jsou relativně drahé a zákazník, který si na internetu našel články o tom, jak jsou elektroauta bezúdržbové, tak má oči pro pláč. A jakákoliv ekonomika provozu je ihned pryč.

Nabíjecí jednotka u elektroauta? K čemu slouží?

Je to elektronika, která mění střídavý proudu ze „zásuvky“ na stejnosměrný pro akumulátor. Citroen, Peugeot by o závadách tohoto typu mohly vyprávět . I čínské automobilky nejsou vyjímkou. Dodací lhůty dílů jsou dlouhé. Vzhledem k pořizovací ceně auta jsou ceny dílů a servisních prací opravdu velmi drahé.

Jak nám potvrdil jeden „servisák“. Elektroauto si žije svým životem. Tím nehaníme tuhle technologii. Jen poukazuji na možná rizika. A ty si musíte vyhodnotit.

Mujdovoz.cz vozí elektroauta jen od prověřených prodejců se zárukami

A proto my v MUjdovoz.cz dovážíme elektroauta jen od oficiálních prodejců a pokud možno ideálně s nějakou zárukou. Stejně jako zde u Fiatu 500e – klient dostal 5 let záruku, pokud bud ek prodejci jezdit na servisní prohlídky. Což bude, má to kousek.

Elektro auto není na rychlé jízdy po dálnici.

Neboť u Elektroauta uvidíte, jak roste odpor při vyšších rychlostech. Tady je skvělá Tesla a nebo Mercedes EQE limuzína, které mají skvělou aerodynamiku.

SUV Elektroauto na dálnici „shoří“ jako papír, co se týče spotřeby.

Jaké elektroauto je opravdu vyzkoušené a spolehlivé? BMW I3. Funguje, je jednoduché. A je spolehlivé. Elektroauto ze staré školy. Je opravdu spolehlivé. Navíc vzhledem ke svým rozměrům nabízí skvěle využitelný vnitřní prostor.¨

Hledáte dovozce pro elektroauto?

Rádi pomůžeme s dovozem, těšíme se na spolupráci.

Jiří & Alex

„Co si domluvíme, to platí“

Mohlo by vás zajímat