Nákup auta do 450 000 Kč – Atmosférický motor vs. Přeplňovaný

Atmosférický benzínový motor vs přeplňovaný Turbo motor? 😳 Časté dilema pro kupující. Pojďme se na to podívat z pohledu našeho zákazníka s MujDovoz.cz.

Nákup auta do 450 000 Kč + –

Rozhodujete se mezi nákupem auta s moderním turbomotorem a nebo raději šáhnete po osvědčené motorizaci s atmosférickým motorem? Ano, výrobci slibují na papíře úžasnou spotřebu, výkon. Ale jaká je realita a co vás může potkat? Není lepší koupit starší auto s jasnou historií a nebát se potenciálních drahých problémů?

Problém nových aut…

Pokud máte částku kolem 500 000 Kč, tak dnes koupíte i nové auto, které disponuje moderními technologiemi. Vč moderních turbomotorů. Malé objemy s velkými výkony. Obvykle se jedná o motorizace 1.0 až 1,5 litru. První a zásadní nevýhodou malých turbomotorů je jeich životnost. Citlivost na kvalitu paliva a pravidelný servis auta. Jsou to výrazně složitější motory, navíc vysoce namáhané díky tlakům, které motor musí vyvinout. Turbo a další komponenty podléhají vyššímu opotřebení, což znamená drahy servis. Navíc není od věci, že právě s těmito auty lidé jezdí „kolem komínu“ a tím auto zabijí úplně. Karbonizace, pískající turba. Anebo poruchy na emisních systémech. Je paradoxem, že 4 roky staré benzínové turbomotory nemusí projít emisemi. Ne, to není vtip. Ale realita z STK.

Turbo motor s malým objemem, není v reálném provozu, tak úsporný, jak slibují výrobci. A jízda s takovým plně obsazeným autem je za trest.

Maloobjemové turbomotory a spolehlivost?

Motory od PSA (Peugeot, Citroen 1,2 jsou proslulé svými poruchami – turba, karbonizace, rozvodové řemeny. Totéž a ještě hůř čekejte u Ecoboostu od Fordu. Jeho motory jsou „legendární“ s problémy od výroby . Problémy s chlazením, praskají hlavy válců, opět problémy s turby. Němečtí prodejci v Německu říkali, že ve své době cca 25% benzínových motorů Ecoboostů do 100 000 KM, vyžadovalo velmi drahou a zásadní opravu!!! 100 000 KM!!! A motor je zralý na generálku. Jsou i vyjímky.

Turbomotory od Suzuki netrpí nějakými zásadním problémy. Videa zde: SX4 Scross, 👍Vitary apod. Fiat 👍 má u svých Turbo motorů nepřímé vstřikování a na podobné neřesti netrpí. I u sporťáku FIAT 124 SPIDER.👍

Nákup auta do 450 000 Kč?

Klient to vyřešil po svém. Chtěl auto s pořádným a spolehlivým motorem v benzínu. Baví jej řídit a chce hezké auto. Jasná volba. Mazda 6. Na fotky z kontroly Mazdy 6 se můžete podívat zde. Mazda 6 2017 po první majitelce! Nízký nájezd 65 000 KM! Nebouráno, servis jen Mazda. Tohle auto najede dalších 200 000 KM, bez zásadních problémů. Věřte, že ano.

Já osobně bych přemýšlel podobně. Proč bych si měl kupovat nové auto se složitým motorem ze sekačky, který mě nenabídne nic, co může nabídnout atmosférický motor?

Hledáte dovoz spolehlivého auta do 500 000 Kč?

Kontaktujte nás a rádi pomůžeme.

Těšíme se na dovozovou spolupráci.

Jiří & Alex

Mohlo by vás zajímat