Golf R je jeho jméno a je od Volkswagenu
Volkswagen Golf R 7 je skvělé auto. GOLF R je kombinací rychlosti, praktičnosti, perfektního dílenského zpracování, ale především je nenápadný. Ano. Golf 7 R je pro lidi, kteří na sebe nepotřebují upozorňovat vyřvanými barvami, výraznými křídly na zadní části auta apod. A přiznám se, tak nějak to mám já u sebe. Pokud mám nějak specifické auto, tak to nepotřebuji křičet na celé okolí. Ale zpět k Rku.
Volkswagen GOLF 7 R vždy se 100% původem
Tenhle konkrétní sedmičkový Golf pocházel od oficiálního prodejce Volkswagen v Bavorsku se kterým mám velmi dobré zkušenosti. Měl jsem tušení, že kontrola auta bude formalita. A přesně tak to bylo.
Původ u auta z dovozu je na 1.místě
Důkazem toho byl původ golfíka. 1.majitel byl Volkswagen ve Wolfsburgu. Druhou majitelkou byla žena, která bydlela cca 25 kilometrů od prodejce. Golf byl v nádherné černé metalíze. Měl krásná Rková kola na nových pneumatikách. Výbava auta obsahovala samozřejmě 4 motion, kůži, el.sedadla, panoramatickou střechu, příplatkovou výfukovou soustavu atd… výbava byla opravdu obsáhlá.
Jak jezdí Golf R ?
No jak to říct. Jsem vlastníkem Volkswagenu 7 golf GTI se 162 KW. Erkový golf má 228 KW. Jaký je rozdíl? Jízdně jsou jiná. R je rychlejší, má mohutnější zátah. R více slyšíte a má pohon 4X4. Nicméně moje Gtíčko je díky manuální převodovce více zabavnější na okresních cestách. GTi je lehčí a to mě osobně vyhovuje více. Obě jsou to skvělá auta a je na každém z vás, aby se rozhodl, jakou vlastnost těchto aut ocení více. Nevýhodou Gti je, že přední náprava (v extrémních situacích)a na nerovnostech občas neumí pojmout výkon. To se vám u čtyřkolky v erku nikdy nestane. Obě auta mají skvělé podvozky. No a když vás „chytne rapl“, tak si dokážete i pěkně zajezdit.
Spotřeba Erka ?
Počítejte mezi 8,5 – 10 litry při normálním ježdění. Což vzhledem k výkonu je akceptovatelná hodnota, nemyslíte?
Ceny na mobile.de popř. autoscout.de?
V porovnání s běžnými golfy jsou logicky vyšší. A nepozorný soused si ani nevšimne, že máte erkového Golfa. A o to některým lidem jde. Nový vůz stál mezi 1,1 mil – 1,5 mil.Kč. u ojetých aut v rozumné stavu a s nějakou historií, nebavím se o bouraných autech a o autech bez servisu a ve zničeném stavu počítejte se startovacími cenami kolem 32 tis.euro… Je to hodně? Málo? Tak například za totálně rozbitý nebo vytopený mustang z Ameriky. Poté dovezený do Evropy , kde je i opravený dáte 23 – 26 tis. euro. Tak si myslím, že těch pár tisíc euro za klid stojí.
Hledáte dovoz Volkswagen Golf 7? Zavolejte nebo napište a jdeme na to.
Těšíme se na setkání
Jiří Janíček