Dovoz BMW?
Klient chtěl původně koupit BMW 325, né že by v Německu nebyla žádná hezká auta, ale již jsem to psal několikrát. Nebyly by pěkné a BMW přece musí být pěkné, ale za 160 tisíc asi ne, pokud chcete novější ročníky. A tak jsem s klientem prohodil pár emailů a došli jsme společně k závěru, že Japonská produkce by také nebyla k zahození a to byla radost spolupracovat.
Hledali jsme auto pro dovoz…Hondu Accord nebo Mazdu 6.
Toyotu klient nechtěl, neboť dle jeho názoru, je to auto již pro „starší ročníky“, to jestli má či nemá pravdu je věc každého. Hondy byly, nicméně byly jen v 2.2 dieselech a nájezdy kolem 250 tisíc km a více…, nicméně bavím se i při takovém nájezdu o pěkných autech po maximálně druhém majiteli… v benzínu za danou cenu, žádná hezká Honda ani omylem, jedině starší ročníky a to klient odmítl. A pak to přišlo….
Bílá kráska z Mazdova
Objevil se nový inzerát na který jsem okamžitě reagoval a poslal jej klientovi. Jednalo se o až moc hezkou Mazdu 6 2.5i! v plné výbavě, po druhém majiteli. Sice neměla do konce vyplněnou servisní knihu z Mazdy, ale také jak jsme již také několikrát psal…kdo bude s 10 let starým autem jezdit v ČR do originál servisu? Vy ano?… a tak stejně uvažují i Němci. Ověřilo se vše kolem auta na dálku a vypadalo pěkně, takže jedem pro ni 🙂
Během cesty jsem s klientem prohodil pár slov o tom, proč si vybral japonské auto? A řekl jednu zajímavou myšlenku ohledně ojetých aut se kterou se naprosto ztotožňuji. Není to doslovná citace, nicméně klient se rozhodl pro japonské auto proto, že si nebude kupovat ojeté auto, jen proto, aby ušetřil při opravách.
Že si raději koupí takové auto, kde typické „evropské problémy“ nebude muset řešit vůbec a nebo 1 za život auta a nikoliv pravidelně. A hlavně chce auto pro radost, ale aby bylo i praktické a nestálo jen v servise a nebo mu ho někdo do měsíce neukradl.
Mazda 6 2.5i …láska na první pohled
Jakmile jsme přijeli k prodejci, tak jsem měl velkou radost z jedné věci, že vše bylo tak jak bylo domluvené a potvrdil se náš pečlivý výběr prodejce ojetých aut v Německu, než vůbec s klientem vyrazíme pro auto.
Znovu zopakuji…nejsme a nebudeme velkodovozci aut na kamionech! My chceme vozit takováto auto individuálně.
Mazda chytla na první šup, nikde nic nesvítilo, nechrastilo. Interiér s 210 tisíci km, vypadal, jako z Octavie o 60 tisících KM, motor, převodovka, podvozek, vše na jedničku. Krásná bílá perleť, BOSE, kůže, el.sedadla atd.. prostě vše. Auto mělo najeto 210 tisíc km!!! a jak sám majitel říkal, je mu to jedno… „myslím si, že doba 120 je za námi a tyhle motory něco vydrží“ opět nezbývá než souhlasit. Jak to jelo? Nádherně… vše tuhé, přesné, výbava fungovala… prostě pecka!
Dovoz Mazda 6 2.5i
Jízda zpět do ČR již byla jen radost a bylo vidět, že klient z auta v ceně kolem 160 tisíc korun měl velikou radost , jako by si koupil nové Porsche. A jsem za to velice rád…, bylo mi potěšením zprostředkovat dovoz takového auta. Seděl jsem v nejrůznějších autech i mnohonásobně dražších, ale víte co? Mazda 6 je Mazda 6…a v benzínu? Není co dodat…
Ano byl lakovaný přední i zadní nárazník vlivem škrábanců, ale o všem jsme věděli a nikdo nic netajil. Jen v ČR v „autocentrech“ jsou 10 let stará auta co všechny vypadají tak, jako by vyjely z linky…není to nějaké divné? 🙂