Dovezeno do: Brno
Dovoz Mazda 3 z Německa
Tahle dvoulitrová, benzínová Mazda 3 si za svůj život zažila 2 karambolíky.Téměř oba se staly po uvedení do provozu, jednou to „Schytala na levý zadní bok a jednou na předek od srnky“.Nicméně o všem jsme já i klient věděli. Jak říkal sám prodejce. Vše bylo opraveno v Mazdě. Žádná fušeřina, žádné špachtlení, tmelení apod.
Předchozí majitel s Mazdou dále jezdil, tudíž se nejednalo o nějakou silnou bouračku,pak rychle prodat a pryč s tím. Ne.
Oprava v Mazdě
Mazda byla poškozená, následně opravena a dále užívaná tím samým majitelem, který ji naboural. Bohužel no, nehody se stávají a pokud nejsou vystřelené airbagy apod. Tak bych z toho nedělal občas vědu. Auto je skládačka, jako stavebnice. Něco se rozbije? Vymění se díl a je to.
U téhle Mazdy nebyly vystřelené airbagy, ani nic odobného. Byly poškozeny jen plechy a jednotlivé díly. Žádný zásah do nosné části auta, žádné airbagy venku apod.
Prodejce mě říkal, že pokud by byly vystřelené čelní airbagy, jedná se v německu automaticky o totální škodu. Hotovo. Pojištovna to odepíše a nazdar.
Jaký takovéhle auto dává smysl?
Dovoz Mazda 3 po bouračce? Ano a proč ne? Byla 4 roky stará, byla v nejvyšší výbavě, měla plný servis. Navíc byly k autu zimní kompety, tažné zařízení, xenony atd.
Jinými slovy za takové auto v nebouraném stavu, byste si museli připlatit více minimálně o 2 až 3 tisíce euro.
Mazda v benzínové verzi je v Německu velmi žádaný vůz a pokud seobjeví, je velmi často hned pryč.
Jen to opět dokazuje, že v Německu se občas objeví auta po bouračce.A nemusí to znamenat nepřekonatelný problém. Jen v Čr jsou všechna ojetá auta nebouraná. Nebo se pletu? Ukažte mě jediný inzerát na české inzerci, kde je napsáno, že byl vůz havarován.
Detailni informace
V případě zájmu o podobný vůz nás neváhejte kontaktovat.