Prodáno
Toyota Prius II.generace je na prodej.
Jedná se o vůz po faceliftu s vylepšenou přístrojovou deskou, vůz je opravdu vyroben 27.7.2007 a nikoliv první registrace. Tato Toyota prius v sobě nese pohodu, ekonomičnost a zároveň jízdní komfort a dynamiku. Jak je to možné?
- Tenhle prius jezdí reálně do 5 litrů na sto kilometrů, nicméně při předpisové jízdě i za 4,6 litrů
- Není to žádná brzda provozu umí jet i přes 165 km/h
- Podvozek krásně drží i při rychlých průjezdech ostrých nebo táhlých zatáček
- Zrychlení na křižovatce je velice zajímavé a zábavné ne jedno TDI nebude chápat…
- Úroveň vnitřního hluku je na nízké úrovni, skvělá aerodynamika
- Po podzemních garážích, po sídlišti apod. umí jezdit za 0 litrů benzínu, totéž umí i při ustálené rychlosti do 45 km/h po rovince. Nabízí tohle jiné auto? Ne, nenabízí 🙂
Co nabízí tato krásná Toyota Prius uvnitř pro své pasažéry?
Prostor, bezpečnost pro posádku a výbavu, kterou může závidět kdejaké současné auto.
Automatická duální klimatizace, tempomat, všechna elektrická okna, el.zrcátka, středovou loketní opěrku s obrovitým úložným prostorem, připojení AUX, Isofixy na zadních sedadlech sloužící k uchycení dětských sedaček, multifunkční volant v kůži.
Interiér auta je v extrémně zachovalém stavu, stejně jako exteriér. Volant je minimálně poškrábán, krásně se drží zřejmě proto, abyste měli auto pod kontrolou, když profičíte stovkou téměř pravoúhlou zatáčku a Prius se ani nehne…bez legrace.
Kolik bude stát servis a údržba?
Co to je servis? 🙂 Je to Toyota Prius II.generace! jedno z nejspolehlivějších aut, jako kdy kdo vyrobil! V zahraničí se používají jako vozidla TAXI, mají najeto astronomické porce kilometrů i přes 400 tisíc na původní baterie apod. a stále vše funguje a auta jezdí. V minulosti jsem měnil například na jiném svém priusu vodní pumpu…stála 1350 kč i s prací. Takže asi tak. Stejně na autě budete měnit jen olej a brzdy…časem… Nic víc. Rozvody? O ty se nestaráte, auto nemá turbo, nemá DPF filtry, nemá dvouhmoty apod. Takže se tam nemá co pokazit…. Dokonce nemá ani startér 🙂
Tohle auto je v extrémně zachovalém původním stavu po prvním majiteli z Německa, starší pán, který jezdí jen v hybridech. Nyní si koupil novou Toyotu Prius plugin hybrdi a auta mění zásadně co deset let. Tudíž tato Toyota musela udělat u něj doma místo novému modelu.
Detailni informace
V případě zájmu o podobný vůz nás neváhejte kontaktovat.